Dinsdag 18 augustus 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Bjorn - WaarBenJij.nu Dinsdag 18 augustus 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Bjorn - WaarBenJij.nu

Dinsdag 18 augustus 2015

Door: Björn

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

18 Augustus 2015 | Indonesië, Sanur

Sentina gaat naar het strand en ik ga achter de telefoonsim aan en 2 motortjes. Die sim ging niet van harte. Weer terug naar de shop nadat ik afbeeldingen van de site van indosat had gemaakt dat ik voor 200.000 roepia toch 18GB kan krijgen. Wetende dat dit verlopen was in November 2014, maar Amed, waar ik contact mee heb gehad via forum.indosesiepagina.nl, bleek voor 40.000 roepia toch nog steeds 8GB te hebben. Tja na wat proberen lukte het mij dan toch om voor 254.000 roepia zelfs 20.5GB te krijgen. Het simmetje moest namelijk ook nog betaald worden!
De motortjes bleek ook weer een verhaal apart te zijn. Op straat gewoon 60.000 roepia per motor. Das dezelfde prijs als via de officiële dealer. Voor een dagje zou dat niet zo erg zijn maar ik wilde ze voor 24 dagen! Dan maar weer het internet op. Op bali-big-bike.com was alles bijna rond voor €5 per dag per motor. Tijdens de chat vroeg ik hoe ik aan de vanaf $2,5 kon komen waarmee geadverteerd werd. Ja dat kon als je ze een hele maand nam. Ooo. Dus ik kan ze een hele maand huren en 7 dagen eerder op laten komen halen. Jawel dat was mogelijk. Zo das 2 voor de prijs van 1. Pff das tenminste een hele goede deal. Dit zelfs inclusief de verzekering van 1 euro per dag dat ons ook nog eens €48 bespaard. Afspraak gemaakt dat ze de volgende dag geleverd gingen worden.
‘S avonds hèèl erg goed gegeten voor een goede prijs in restaurant Canang. Mmmm zo willen we de hele vakantie eten. O ja de cocktails: Lava Flow (rum, Malibu, coconut cream, pineapple juice, fresh banana and strawberry) smaakten geweldig. Die gingen erin als limonade wat ‘S avonds wel even te merken was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bjorn

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 8797

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 13 September 2015

Terug naar Bali

20 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand here we comes

14 Juli 2011 - 05 Augustus 2011

Hongarije 2011

06 Mei 2011 - 21 Mei 2011

Mijn eerste bezoek aan India

Landen bezocht: