Woensdag 26 Augustus 2015 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Bjorn - WaarBenJij.nu Woensdag 26 Augustus 2015 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Bjorn - WaarBenJij.nu

Woensdag 26 Augustus 2015

Door: Bjorn

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

26 Augustus 2015 | Indonesië, Ubud

Vandaag maken we een trip. We gaan richting Pura Ulun Danu Bratan (de drijvende tempel) we komen over een brug met een héél mooi uitzicht. Het voordeel weer van onze motors. Je ziet meer en kan stoppen waar je wil. Bij de drijvende tempel hebben we wat rondgelopen en zijn toen richting Kebun Eka Raya (botanische tuin) gegaan. Onderweg drinken en eten we nog wat bij een warung. 2 drankjes en een miesoepje. Kosten 15.000 roepia. Lol das een euro! Bij de maiskolf op de rotonde nog even verkeerd gereden. Stom, hoe kon ik de ingang van het dorp nu voorbij rijden? Een grote botanische tuin. Vertrouw niet op de map die je mee krijgt want hier konden we echt geen wijs uit worden. Het mooist van de tuin was wel het gedeelte met de varens, en hebben hier een mooie wandeling door gemaakt. Jammer van de orchideeëntuin waar niks in bloei stond. Sentina voelt zich vanaf Sanur niet echt lekker, dus gaan we op onze homestay af. ’S Avonds alleen wezen eten bij Siam Warung. Sentina kan niks binnen houden.