Kho Samui Bophut en fischerman's Village - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Bjorn - WaarBenJij.nu Kho Samui Bophut en fischerman's Village - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Bjorn - WaarBenJij.nu

Kho Samui Bophut en fischerman's Village

Door: Björn

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

03 Augustus 2013 | Thailand, Ko Samui

Zaterdag
Vandaag hadden we een relaxdag. s' ochtens eerst een amerikaans ontbijt genomen en daarna zonnen, luieren, zwemmen en een stuk langs het strand gewandelt. Rond een uur of vijf s 'middags besluiten we om naar fischerman's village te lopen. Hier vonden we een India's restaurant waar we héél goed hebben gegeten. Op straat nog een bananencrep's met nutella gegeten, en alvast voor overmorgen een tocht geboekt naar het maritiem national park. Tevens ook een combiticket voor a.s. Woensdag geboekt om naar Surat Tani te gaan. We worden dan bij ons guesthouse opgehaald met de taxi en worden dan naar de boot gebracht waarna we dan weer met een bus naar Surat Tani gebracht worden. Hier zullen we dan een taxi naar ons hotel moeten nemen. We lopen verder door de winkelstraat waar we 150cc hondamotoren zagen staan die je voor 300 Tb i.p.v. 500Tb voor 24 uur kon huren. Misschien iets voor van de week? Verder zien we wel dat je hier gewoon toeristische prijzen betaald. Één voorbeeldje: de bloemenzeepjes die we in Bangkok hebben gekocht voor tussen de 80 en 100Tb zijn hier 250Tb! En zo zie ik nog wel andere dingen die vrij prijzig zijn. Hierna gaan we weer terug naar ons guesthouse waar we nog even relaxen totdat alle verlichting uit wordt gedaan en we in het donker nog even internetten. Ben bezig met een vlucht te boeken van Surat Tani naar Bangkok, maar ik kom er niet door op de site van airasia zodat ik dat morgenochtend weer ga proberen.