Dinsdag 25 Augustus 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Bjorn - WaarBenJij.nu Dinsdag 25 Augustus 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Bjorn - WaarBenJij.nu

Dinsdag 25 Augustus 2015

Door: Björn

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

25 Augustus 2015 | Indonesië, Sanur

‘S ochtends na ons ontbijt gepakt betaald en google maps aan gezet. We gaan richting Ubud. We hebben 4 nachten gereserveerd bij Arya Guest House. Helaas geen huisnummer, maar heb coordinaten kunnen vinden en dit gaat ook met google maps!
Na ongeveer één uur aangekomen in ons Guest House. Helaas viel dit voor de €16 tegen. Het bed is redelijk, maar de badkamer valt tegen. Geen mogelijkheid om de douchekop op te hangen en de spinrag zit tegen het plafond. Ook het regelen van het warme water gaat wat moeilijker met de draaiknoppen. Zijn we niet meer gewend hé. Helaas ook het gordijn voor het raam wat aan de kleine kant zodat je niet alle privacy in bed hebt ;-) Ook de afvoer van de wastafel zit voor het grootste gedeelte vol met haren van een ander!
‘S avonds gegeten bij café Bali in jl. Hanoman. De voorgerechten waren goed alleen mijn hoofdgerecht (beef) was net kauwgom. Ook het nieuwe gerecht was niet beter dus dit maar terzijde geschoven en de rekening betaald.