Zondag 16 Augustus 2015 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bjorn - WaarBenJij.nu Zondag 16 Augustus 2015 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bjorn - WaarBenJij.nu

Zondag 16 Augustus 2015

Door: Björn

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

16 Augustus 2015 | Nederland, Amsterdam

Pendelbus om 20.15 naar Schiphol genomen. Komen we erachter dat Sentina haar dagrugzak buiten heeft laten staan voor het Ibis Hotel. Gelukkig regelt de chauffeur dat hij naar binnen wordt gehaald en wordt meegenomen door de volgende pendelbus chauffeur.
Konden al meteen inchecken en de rugzakken brengen we naar het loket speciale bagage. Wordt er wat voorzichtiger mee omgegaan. Helaas was het 2 dagen hiervoor bij het online inchecken van onze tickets bij Malaysia Airlines niet mogelijk om stoelen te wisselen. We zouden via seatguru niet al te beste stoelen hebben dus baalde we wel een beetje. Meteen maar even langs de Malaysia Airlines gelopen om te kijken wat we verkeerd hebben gedaan. Bleek het 100% reserveren alleen mogelijk te zijn als je bij hunzelf boekte en de stoel vast liet leggen. Via een andere maatschappij kan je alleen een voorkeur aan geven en dit is geen garantie. Het wil ook wel eens helpen om via mail te proberen een stoel te reserveren kregen wij als tip mee, dus dit is iets voor een volgende keer. Vlucht naar Kuala Lumpur verloopt voorspoedig. Helaas hadden ze voor de warme maaltijd alleen nog maar tonijn met lasagne over. Iets wat ik totaal niet lust, maar ik kon nog wel een eenhaps bolletje krijgen