3de dag Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Bjorn - WaarBenJij.nu 3de dag Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Bjorn - WaarBenJij.nu

3de dag Koh Samui

Door: Björn

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

04 Augustus 2013 | Thailand, Ko Samui

Zondag
Oef dit wordt een relaxdag... Al twee dagen minder geslapen omdat de airco water afgeeft en wat lawaai geeft. Verder is het al een mooie ochtend en dat terwijl ze een regenachtige dag hadden afgegeven. Daarom hebben we de dagtrip op maandag gezet, we gaan maar duimen op mooi weer! De rest wat bij het guesthouse rondgehangen. s' middags nog even naar Fischerman's village gelopen om te kijken wat ze vroegen voor een paar uur het motortje te huren maar die ging voor ongeveer 5 uur nog steeds 250Tb kosten i.p.v. 300Tb voor 24 uur. Dat wordt misschien van de week dan nog wel. In de mainstreet zijn ze allemaal duurder merk ik achteraf. We eten 's avonds nog wat in het guesthouse en dan, vanuit het niets begint het opeens te plenzen terwijl de lucht nog vrij helder is, maar ik had de achterkant nog niet gezien hihi. Even later zien we vanaf het strand dat de eilanden voor ons in een zwarte sluier hangen. Dit bedoelen ze dus met het regenseizoen! De regen duurt inderdaad maar ongeveer een half uur, en hoop dat het morgen ook maar een mooie dag zal wezen. Heb er wel zin in. Verder nog wat internetten en dan naar bed.