Maandag 24 Augustus 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Bjorn - WaarBenJij.nu Maandag 24 Augustus 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Bjorn - WaarBenJij.nu

Maandag 24 Augustus 2015

Door: Björn

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

24 Augustus 2015 | Indonesië, Sanur

Naar Denpassar geweest. Ik had nog 400k oude indonesische roepia, en deze kon ik alleen bij de Indonesische bank inleveren! De straatnaam had ik maar nergens kon ik het nummer vinden! Tja en als je dan weet hoe lang die straat is dan ben je wel even aan het zoeken. Na wat rondgevraagd te hebben bij een groot statig complex gekomen. Ik moest de dag hierna terug komen want dan werd er alleen gewisseld! Wtf. Toen ze vroegen om hoeveel het ging mocht ik toch door om te vragen of het vandaag mogelijk was, en gelukkig was dit geen probleem. Hierna op zoek naar de goed buurt om even rond te kijken. Dat was inderdaad maar even rondkijken, want het was niet echt de smaak van Sentina, maar voordat we hier waren, waren we denk ik al anderhalf uur onderweg. De routeplanner pakte steeds een plaats buiten Denpasar richting Tana Lot! Na deze teleurstellende reis richting Kuta geweest en een beetje rondgelopen. ‘S avonds gegeten bij Canang. Wat een heerlijk restaurant hebben we toch weer gevonden.