11-5-2011 Terrible India - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Bjorn - WaarBenJij.nu 11-5-2011 Terrible India - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Bjorn - WaarBenJij.nu

11-5-2011 Terrible India

Door: bobogo

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

15 Mei 2011 | Nederland, Vlissingen

11-05-2011
’s Ochtens uit bed en eerst maar naar onze reisagent, maar deze bleek niet op zijn plaats te zitten. Verteld aan de balie dat ik in de loop van de ochtend nog wel terug zou komen. Eerst douchen en ontbijten. Hierna weer richting receptie gelopen en daar kwam ik onze touroperator tegen. Hij vertelde mij dat hij al een paar keer moed had staan verzamelen omdat hij Sentina na het telefoongesprek niet meer onder ogen durfde te komen. Ik vertelde hem dat dat geen probleem is en dat de bui al een beetje over was. We zijn hierna maar gaan zitten en hebben allebei ons verhaal gedaan.Het bleek inderdaad dat we bij de kamelenrit onze warme maaltijd hadden moeten nuttigen. Ik heb de man maar even gevraagd om hoe laat hij normaal gaat eten maar dit bleek niet zo vroeg te zijn. Maar even verteld dat ook wij dat niet doen en hoe laat hij dan gedacht had dat wij daar dan hadden moeten eten als de rit wel pas om 18.00 was geweest? Dan waren wij om 18.30 aangekomen maar hadden nog steeds niet willen eten. De keerzijde was dat wij dan weer 2 uur hadden moeten wachten in die o zo gezellige ruimte. En als wij hadden aangenomen om de kamelenrit toch meteen om 17.30 hadden gedaan en om 18.30 terug waren gekomen hadden wij daar dus nog veel langer moeten zitten. Ja Jantje de Koekoek! De beste man bood aan om 3000 roepia terug te geven en dat vond ik oké. Omdat Makemytrip niet op onze mails van de afgelopen dagen reageerde hoe het nu zat met onze vlucht en wat wij moesten doen heb ik ’s middags maar een nieuwe vlucht gezocht die ons van Jodhpur naar Mumbay zou brengen. Helaas bleek het dat wij dan een dag eerder weg moesten gaan want op dezelfde dag als dat we van Mumbay naar Goa zouden vliegen was er geen vroege vlucht meer. Ok alles beter als dat we weer op het vliegveld vast zitten omdat onze andere vlucht al weer vertrokken is. Ik boeken met tevens een low budget hotelletje erbij voor 1500 roepia en idd kreeg ik zoals afgesproken na een half uur het E-ticket. Deze uit laten printen bij de receptie maar nadat wij alles bestudeerd hadden bleek ik het E-ticket van onze vluchten op 13-05-2011 nog een keer te hebben gehad. Helaas konden we via het Resort ook niet naar het gratis nummer bellen dus dan maar via de huistelefoon. Tegen de avond en vele mailtjes en telefoontjes hadden we rond 21.30 eindelijk ons E-ticket, dachten we maar nadat we deze hadden uit laten printen bleek er geen PNR nummer op te staan dus was het nog niet eens zeker dat we die vlucht hadden. Dit moest ik wel weer zeker weten want ik moest ook weer een vlucht cancelen. Tot diep in de nacht weer bezig geweest om de juiste medewerker te krijgen. Nu kon opeens niemand meer doorschakelen. Ik had een binnenlandse vlucht geboekt dus die afdeling belde ik ook, was trouwens het enigste waar ik ook een nummer van had maar je ’s middags kwam ik er wel een aantal keren met doorverbinden, en vannacht kan dat opeens niet meer. Gek worden wij ervan. Ook de medewerkers van makemytrip.com blijkbaar want als we weer een aantal keren bellen wordt de hoorn er gewoon opgegooid. Ik krijg na verloop van tijd een opbloeiïng en besluit om Air India te bellen. Die zouden gaan vliegen op onze nieuw geboekte vlucht, maar ze snappen niks van mijn verhaal en ook zij gooien een paar keer de hoorn erop.
Nou Incredibble India is voor ons met recht Terrible India geworden!
Hierna konden wij gelukkig nog een paar uurtjes slapen, hoewel we het niet meer zo zagen zitten. Denk je alles van te voren goed geregeld te hebben heeft dat dus helemaal geen zin gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlissingen

Bjorn

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 8820

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 13 September 2015

Terug naar Bali

20 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand here we comes

14 Juli 2011 - 05 Augustus 2011

Hongarije 2011

06 Mei 2011 - 21 Mei 2011

Mijn eerste bezoek aan India

Landen bezocht: